DoporučujemeZaložit web nebo e-shop
 

DANCE OPEN DRÁSOV

Důležité informace k soutěži 11. 6.
 

Podrobné organizační informace a pokyny:

 

1) Občerstvení:    Přímo v místě konání budou školní kuchařky zajišťovat rychlé, studené i teplé občerstvení. Možnost objednání oběda na přihlášce (smažený kuřecí řízek + bramborový salát nebo hranolky), popř. doobjednání mailem nejpozději do 3.6.2011. Obědy se budou vydávat ve školní jídelně v době 10.00 - 15.00 hod. Poukázky na objednané obědy dostanete u prezence, zde se budou také platit. Cena oběda je 60 Kč.

 

2) Obuv - Do prostor konání soutěže (tělocvična) vstup pouze v přezůvkách (cvičební obuvi, taneční obuvi s měkkými podrážkami, která nepoškrábe, ani nezačerní palubovou podlahu). Děkuji za zodpovědný přístup.

Diváci půjdou bočním vchodem do tělocvičny - vchod bude označen.

 

3) Startovné - Žádám všechny vedoucí, aby měli nachystané startovné  + napsaný na papíře jmenný seznam soutěžících s částkami za každé dítě v případě náhlé změny (50Kč na každého soutěžícího, pokud soutěží vícekrát, každý další start +10Kč, mějte prosím spočítáno předem), u prezence předejte. Urychlí to prezenci. Všichni vedoucí budou mít u sebe kartičky zdravotní pojišťovny soutěžících pro kontrolu dat narození dětí a kvůli možnému úrazu. Vstupné pro 2 vedoucí – zdarma. Rodiče a fanoušci mají vstupné jako diváci (viz výše).

 

4) CD s hudbou musí být označeno názvem týmu, názvem skladby a zřetelně věkovou i soutěžní kategorií (např. 2A - znamená 2.věk. kateg.- děti, show). Pokud možno, nahráno na začátku (na 1 CD hudba k 1 vystoupení), popř. zřetelně označit číslo skladby. CD si každý tým odevzdá přímo zvukaři ihned po prezenci + předá zvukaři potřebné informace.

5) Zahradní železnice v Drásově Vám opět nabízí možnost návštěvy, letos za jednotnou cenu 10 Kč za jízdu. Více informací naleznete na www.feldbahn.ic.cz. Zahradní železnice bude v provozu od 10 do 17 hodin.

 

6) Bezpečnost - dohlédněte na to, aby děti neměly zbytečné cennosti, dodržovaly bezpečnostní pokyny jak v tělocvičně (nelezly na nářadí…), tak ve třídách, které budou sloužit jako šatny. Takto chceme předejít případným nepříjemnostem a úrazům. Ve třídách, prosím, zachovávejte pořádek a čistotu, neničte jejich vybavení. Za každý tým zodpovídá jeho vedoucí!! Než opustíte třídu (šatnu), před odjezdem domů, je třeba ji předat pořadatelům soutěže. Třídu s vámi zkontroluje, zda je vše v pořádku.

!!! Pořadatel nezodpovídá za úrazy vzniklé při riskantních pozicích při tanci !!! V případě jakéhokoli úrazu nebo nevolnosti kontaktujte někoho z pořadatelů, po celou dobu soutěže bude přítomen zdravotník

 

7) Ohleduplnost – žádáme všechny soutěžící, aby nepřebíhali přes taneční parket, před ním i za ním v době, když tančí jiný tým. Dále prosíme o respektování vymezeného tanečního prostoru a uličky pro příchod vystupujících na taneční parket (tzn. zbytečně nezaclánět, nesedat si více do tanečního prostoru apod.). Pro diváky bude vyhrazen dostatečný prostor. Týmy, které budou na řadě se svým vystoupením, budou mít možnost se připravit (nachystat si kulisy, seřadit se, apod.) v určeném prostoru vedle tanečního parketu tak, aby nenarušovaly právě vystupující soutěžní tým.

 

8) Využití prostor školy - soutěžící se mohou pohybovat pouze ve vyhrazených prostorách naší školy: tj. přízemí a první patro (třídy = šatny), suterén (jídelna, kde je možné zakoupit si občerstvení, oběd), průchod do tělocvičny a tělocvična. V pěkném počasí bude soutěžícím zpřístupněna část školní zahrady, aby se zamezilo přítomnosti dětí na silnici. Vedoucí týmu dohlédnou na to, aby děti nepřelézaly ohraničené prostory a udržovaly čistotu a pořádek. Kuřáci budou mít vyhrazený prostor na kouření. Mimo tento prostor platí v celém areálu školy přísný zákaz kouření!!! Pro kulisy a rekvizity bude vyhrazen prostor vedle tanečního parketu.

 

9) Startovní listinu a časový harmonogram obdržíte v týdnu před soutěží.

 

!!! Pořadatelé soutěže budou mít na sobě žlutá trička a visačku POŘADATEL. Budou vám nápomocni, když budete něco potřebovat !!!